מגזין האלכוהול של לי לה לו משקאות יין, בירות, וויסקי, וודקה, טבק, קוקטיילים כל המידע על עולם האלכוהול

ארבעה טיפים לבחירת אלכוהול לחתונה בפתח תקווה

אתם מתחתנים בקרוב? מזל טוב! אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע מוצלח, הוא סעיף המשקאות: יין ואלכוהול, בירה וקוקטיילים, כמובן. איך תבחרו במשקאות הנכונים לאירוע שלכם? איך תבחרו אלכוהול טוב, במחירים הוגנים

קרא עוד  
כיצד לבחור יין

לא יודעים כיצד לבחור את היין המושלם לאירוע שלכם? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם טבלה שתעזור לכם לבחור את סוג היין המתאים ביותר לכל סוג של ארוחה, מנה או תוספת. שמרו כתבה זו בשורת המועדפים, וחזרו אליה לפני כל ארוחה או אירוע!

קרא עוד  
יין - המדריך המלא

יין המשקה האהוב שאנחנו שותים כמעט בכל מקום, במסעדות, בארוחות משפחתיות ובחגים. אך, רובנו לא יודעים עליו הרבה ולא מכירים הרבה מהמונחים הבסיסיים. המדריך הבא ילמד אתכם את כל הבסיס.

קרא עוד  
ווסיקי - המדריך המלא למתחילים

רוצה להתחיל לשתות וויסקי? מבולבלים ממגון הסוגים, המונחים והמחירים הקיימים בשוק? מטרתו של מדריך זה הוא לתת מושג בסיסי בנושא וויסקי – מהו וויסקי, כיצד נעשה ולאילו קבוצות ניתן לחלקו.

קרא עוד  
חנות אלכוהול זולה בפתח תקווה

היכן ניתן למצוא חנות אלכוהול זולה בפתח תקווה? מי מספק אלכוהול לחתונות ואירועים במחירים זולים? האם יש עוד דרכים לחסוך על אלכוהול?

קרא עוד  
אלכוהול ומשקאות חריפים בפתח תקווה

מי מוכר אלכוהול בפתח תקווה במחיר משתלם? היכן מומלץ לרכוש אלכוהול בפתח תקווה בחבילה או בכמות גדולה? והאם יש בפתח תקווה אפשרות לבצע משלוח של אלכוהול?

קרא עוד  
אלכוהול לחתונה - כמה ואיך לקנות?

מרוב הכנות לחתונה, הדאגה לגבי סידור שולחנות ואישור הגעה, זוגות שוכחים לפעמים את הדבר שבלעדיו כל האירוע לא יוכל להתקיים - אלכוהול. אז כמה אלכוהול צריך להיות לכם בחתונה? כל הפרטים במאמר הבא.

קרא עוד  
מתכון - קוקטייל מוחיטו

מוחיטו הינו קוקטייל קובני הנותן הרגשה של קיץ וים ,מוגש עם חתיכות לימון שנכתשו בתוך הכוס על מנת להוסיף צבע וטעם ונחשב למשקה הפופלרי במרכז ודרום אמריקה.

קרא עוד