13 Feb
13Feb

מי מוכר אלכוהול בפתח תקווה במחיר משתלם? היכן מומלץ לרכוש אלכוהול בפתח תקווה בחבילה או בכמות גדולה? והאם יש בפתח תקווה אפשרות לבצע משלוח של אלכוהול? 

כמעט בכל מפגש חברתי ניתן לראות שאלכוהול משחק תפקיד מרכזי, בין אם מדובר במפגש חברותי קטן ובין אם מדובר בחתונה ענקית בגן אירועים. האלכוהול מאפשר לאורחים להתערבב ולהיקשר וליצור אווירה נעימה וקלילה. רכישת אלכוהול בפתח תקווה יכולה להיות בעייתית עקב העובדה שחנויות רבות מספקות אלכוהול אך הן אינן חנויות ייעודיות. כמו לרכוש טלוויזיה בספור מרקט, כך גם רכישת אלכוהול יכולה לעלות הרבה יותר ממה שהיא אמורה. ישנן דרכים רבות לחסוך ולהקל על עלויות האלכוהול והאפשרות הגרועה ביותר היא להתפשר על איכות האלכוהול המוגש.

היכן מומלץ לרכוש אלכוהול בפתח תקווה

בפתח תקווה, בניגוד לאזורים מרוחקים יותר בארץ, הבעיה ברכישת האלכוהול נובעת לא מחוסר אלא משפע. מגוון רחב של חנויות מוכרות משקאות אלכוהוליים לצד מוצרים אחרים והן אינן מתמחות בכך. החיסרון ברכישת אלכוהול בחנויות כאלו הוא כפול, מצד אחד המגוון יהיה דל מאוד ומצד שני המחיר יהיה גבוה.
כאשר רוכשים אלכוהול בפתח תקווה, מומלץ מאוד לרכוש אותו מבית עסק מקצועי המתמחה אך ורק באלכוהול. חנות ייעודית לאלכוהול תוכל להציע לך מגוון של אפשרויות במחירים טובים. מעבר לכך, חנויות המספקות כדרך קבע אלכוהול לאירועים יוכלו להציע לך כמויות קטנות של אלכוהול במחירים סיטונאיים.

חבילות אלכוהול בפתח תקווה

כאשר מדברים על חבילות אלכוהול מדברים על אחד משני דברים, חבילת אלכוהול לאירוע או משלוח של חבילת אלכוהול. חבילת אלכוהול לאירועים בפתח תקווה היא למעשה תפריט האלכוהול והכמויות הזמינות של כל משקה באירוע. בדרך כלל האלכוהול נמצא במרכז האירוע ולכן חשוב מאוד לתכנן את החבילה בצורה הנכונה לאופי האירוע, כך שתשדרג אותו ותתאים לכיס שלך. מומלץ מאוד לתכנן את חבילת האלכוהול בעזרת חנות אלכוהול מתמחה אשר מעבר למחירים אטרקטיביים תוכל להציע גם ייעוץ.

משלוח של חבילות אלכוהול בפתח תקווה

משלוח של חבילות אלכוהול בפתח תקוה הוא דרך מצוינת להפתיע ולהראות שאכפת לך ממישהו. בניגוד לפרחים או בלונים, משלוח אלכוהול הוא גם פרקטי ובדרך כלל מסמן על כבוד ואכפתיות. את משלוחי האלכוהול ניתן לשלב עם שוקולדים ודברים אחרים.

אפשרויות תשלום על אלכוהול בפתח תקווה

אפשרויות תשלום נוחות על אלכוהול באות בכדי להקל על זוגות המתחתנים בפרט או אנשים המקימים אירוע בכלל. הודות לשיטות תשלום נוחות ניתן להרחיב את מגוון האלכוהול באירוע ולאפשר מרווח נשימה לחוגגים. חלק מאפשרויות התשלום הן החזר כספי על בקבוקים סגורים.

לי לה לו משקאות 

בלי לה לו משקאות אנו מבינים שאלכוהול נמצא במרכז האירוע והוא משפיע על צורת האירוע, הרמה שלו וחווית האורחים. מסיבה זו אנחנו מעמידים לרשותך את הניסיון שלנו ובכך מאפשרים לך לרכוש מאלפי סוגים שונים של משקאות במחירים אטרקטיביים, לבנות חבילות אלכוהול מושלמות ולהחזיר אלינו את כל הבקבוקים הסגורים שנשארו לך לאחר האירוע. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר ולראות כמה כיף יכולה להיות חווית הקנייה של אלכוהול בפתח תקווה.

טלפון ראשי: 050-6762681 מייל: lilalodrinks@gmail.com  

שעות פעילות: 

ימים א' עד ה' 8:30 - 23:00 שבתות וערבי חג כחצי שנה לפני כנסית/יצאת השבת/חג.