02 Feb
02Feb

מרוב הכנות לחתונה, הדאגה לגבי סידור שולחנות ואישור הגעה, זוגות שוכחים לפעמים את הדבר שבלעדיו כל האירוע לא יוכל להתקיים - אלכוהול. אז כמה אלכוהול צריך להיות לכם בחתונה? כל הפרטים במאמר הבא.

בשביל הצעירים, האלכוהול בחתונה הוא אחד הדברים הכי חשובים - הוא יעורר אותם בתחילת הערב, יעזור להם לשרוד את המשבר שיש אחרי המנות העיקריות ויחזיק אותם בעניינים עד השעות המאוחרות. אבל רגע לפני היום הגדול, צריך לדעת להתכונן נכון לרכישת אלכוהול לחתונה. אז מה צריך לבדוק? כמה אנשים שותים, מה כמויות האלכוהול שצריך להזמין לחתונה, איך מתמודדים עם המחירים, ולמה כולם מדברים על משקאות תוצרת חוץ?

איך לחשב את הכמות האלכוהול הדרושה לחתונה או לאירוע שלכם?

בקביעת כמות האלכוהול בחתונה צריך לקחת בחשבון את מספר המוזמנים שניתן להגדיר כצרכני אלכוהול ואת אוכלוסיית הצעירים ששותה בדרך כלל יותר מאשר המבוגרים. ניתן להסתמך על הכלל של בקבוק 750 מ"ל לכל עשרה מוזמנים.  בנוסף, על כל שלושה בקבוקי וודקה של 750 מ"ל שהכנסתם לבר, יש להוסיף ארגז משקאות אנרגיה. בהגשה לשולחנות של צעירים, על כל ליטר וודקה יש להוסיף 12 פחיות משקה אנרגיה או שתייה קלה.

עבור מי שמחליט להעשיר את הבר במשקאות שלא כחלק משירות הקייטרינג, מולמץ לשים לב כי אולמות האירועים מספקים לרוב יינות ובירות תוצרת הארץ, כך שבעלי השמחה דואגים בדרך כלל למשקאות מסוגים אחרים, כגון וויסקי, וודקה, ליקרים, טקילה, קוניאק ועוד.

איך מוודאים שהאלכוהול לא מזויף?

אם החלטתם לרכוש אלכוהול בצורה עצמאית, חשוב להצטייד מראש בהמלצות לספקי אלכוהול טובים ולפנות לחנויות מוכרות. אם אתם הולכים לשוק, דעו שנמכרים שם לא מעט זיופים בעלויות נמוכות יותר מהדבר האמיתי. 

מומלץ להתאים את האלכוהול למזומנים

חשוב לשים לב שיש משקאות שאהובים במיוחד על נשים, ומשקאות שמזוהים במיוחד עם הגברים. למשל, משקאות עדינים כמו פיג'לינג, למברוסקו ומרטיני נחשבים לבחירה טבעית של נשים, ואילו וויסקי, וודקה וטקילה, הגסים יותר הם המשקאות שאהובים יותר על גברים. כמובן שאין זה אומר שנשים לא ישתו וויסקי ובחורים יתעלמו מהמרטיני, אך מתפקידם של המארחים לוודא שלכל האורחים בכל הגילאים והמינים יהיה מה לשתות כשהם מגיע לבר. גם לאנשים מבוגרים יותר יש העדפה מיוחדת – טעמם של הגברים מבשיל עם הזמן למשקה אצילי במיוחד – הקוניאק.

מה לבחור? בר חיצוני או הבר של הקיטרינג? 

כיום, כמעט כל קייטרינג מציע גם שירותי בר ומשקאות חריפים, אבל מרבית האנשים אינם מסתפקים בזה. לעומת הקייטרינג של המקום, בר חיצוני מציע אלכוהול מכל הסוגים וללא הגבלה, ומעסיק ברמנים שהוכשרו במיוחד לתפקיד. 

האם עדיף לקנות אלכוהול באופן עצמאי? 

מיכל ויוסי חיפשו אלטרנטיבה להוצאה הכספית הגדולה, שטמונה בחובו של בר משקאות חיצוני. "בדקנו אופציה של קניית משקאות בחנות לממכר אלכוהול או הבאת בר חיצוני. זה יצא הרבה יותר משתלם מלהשתמש בשירותים של המקום. היה לנו ברור שנרצה אלכוהול תוצרת חוץ. אלכוהול תוצרת הארץ בלבד זה האנג אובר בדוק לאורחים", הם אומרים. 

מיכל ויוסי שידרגו את התפריט הרגיל שמציע המקום ונתנו לאורחים שלהם שתייה חופשית ללא הגבלה. "היו המון וודקות, וויסקי, משקאות פרמיום, ואן גוך בטעמים, ווויסקי מהשורה הראשונה (בלאק לייבל, ג'ק דניאלס ועוד). בדיעבד, זה לחלוטין היה שווה את הוצאת הכסף, ועד היום, שנה אחרי האירוע, חברים עוד משבחים את האלכוהול שהיה אצלנו ועשה שמח".

בלי לה לו משקאות נתאים לכם חבילת אלכוהול לאירועים ומסיבות

לכל אחד יש תקציב שונה אותו הוא יכול להקצות לקניית אלכוהול. היות ואלכוהול הוא מצרך בסיסי בכל אירוע, חתונה ומסיבה, לא הייתם רוצים להסתכן בכך שהוא יגמר באמצע האירוע ולכן יש להשקיע מחשבה בבחירתו. אנו בלי לה לו משקאות נדאג להתאים עבורכם את חבילת האלכוהול המתאימה והמשתלמת ביותר לאירוע שלכם. 

טלפון ראשי: 050-6762681 מייל: lilalodrinks@gmail.com  

שעות פעילות: 

ימים א' עד ה' 8:30 - 23:00 שבתות וערבי חג כחצי שנה לפני כנסית/יצאת השבת/חג.