23 Jul
23Jul

בירות בירות, והפעם, איילים כהים של ברודוג, היישר מהמבשלה עצמה

הראשונה היא בירה בשם cocoa psycho - בירת אימפיריאל-סטאוט עם ריח מאוד מתוק, וקרמלי, אולי מעט קלוי, ממש מעט ולא צופה את הבאות. גוף מלא וטעם של שוקולד מריר ופולי קקאו טריים. אז האפטר טייסט מגיע, קפה חזק, אגרסיבי, אפילו אגרסיבי מדי, דורש שלוקים קטנים, אבל עובר בשלום וטעים. 

cocoa psychococoa psycho

השנייה הינה בירה בשם Libertine black ale מדובר בבירת black ipa שלשם שינוי מכל הסגנון הזה עשויה נכון. לרוב בסגנון ה-black ipa לוקחים את  הגרוע מ-2 העולמות ויוצרים בירה גרועה יחד. לא כאן, ריח כשותי נקי וטרי, piney ,herbal טיפה raiseney. מרירות סופר מאוזנת, בדיוק במידה, הגוף בינוני עם טעם כשותי ומעט קלוי, ביצוע נהדר לסגנון שלדעתי לרוב יוצא על הפנים. כרשר יש הרבה black ipa זה הופך להיות סטאוט מאוד מריר מכשות, כאן זה ipa לכל דבר ועניין בתוספת מעט קלייה וצבע.

Libertine black aleLibertine black ale

הבירה האחרונה שטעמנו הייתה בירה בשם Tokyo* בירה המוגדרת כ-intergalactic stout, תכלס, מדובר באימפיריאל מילק סטאוט מאוד חזקה (16.5%). ריח קפאי, מעט אלכוהולי ומתוק (סטייל דבש או סילאן). גוף חלק ומלא כראוי ממילק סטאוט (בגלל הלקטוז), טעם קרמלי מאוד עם סיומת מתקתקה קצרה ואז עולה סיומת של קפה, אבל לא אספרסו או שחור, קפה סטייל קאפוצ'ינו או נמס עם הרבה חלב. בקיצור סיומת קפה עדינה ומורכבת מהרגיל. עבודה טובה, brewdog.

Tokyo* Tokyo* 


נכתב ע"י Idan Waisman מבקר הבירות שלנו.