"הרגש הוא המניע והיוצר של העולם, והלב הוא התיקון של המוח" (ד.סויסה) מופק מ- 100% קברנה סוביניון מכרמים מאזור הגליל העליון ורמת הגולן. קברנה סוביניון המבטא באופן מובהק את הטרואר הישראלי בחתימה צרפתית מסורתית. היין ייחודי בזכות הטאנינים העשירים ותחושת הרעננות המלווה אותו. מאוזן באופן מושלם בין טקסטורה מלטפת לטעמים עשבוניים, פירותיים ורעננות של מנטה מתפרצת. סיומת ארוכה ומורכבת. היין מיושן 16 חודשים בחביות מעץ אלון משובח מיער אלייה שבצרפת. מתאים כמלווה למנות עיקריות, בשרים, נקניקים וגבינות קשות. מומלץ להגיש בטמפרטורה של 16-18 מעלות.


119 125-4.8%


תיאור מוצר


יקב אפוד EPHOD WINERY

יקב אפוד נוסד בשנת 2015 ע"י איש היין הוותיק והמוערך דוד סויסה. סויסה בעל ניסיון עשיר של שני עשורים בייצור יינות בדרגת "גרן קרו", ביקבים בעלי מוניטין עולמי בחבל בורדו, שבצרפת.

בשנת 2014 עלה דוד לישראל עם משפחתו ועם חזון לייצר יין ישראלי איכותי, תוך יישום שיטות הייצור המסורתיות שרכש במרוצת השנים בבורדו. כצעד ראשון החל דוד לחקור את אזורי גידול היין בישראל על מאפייניהם השונים והייחודיים. לאחר שמצא את האזורים, הכרמים, והאנשים המתאימים, הגשים את חזונו, והקים את יקב אפוד בו מיוצרים יינות המבטאים בצורה האופטימלית את אופיו, ניסיונו ואת הטרואר הישראלי הייחודי.

משמעות השם אפוד מתייחס לפריט הלבוש של הכהן הגדול  "וְעָשׂוּ אֶת הָאֵפֹד זָהָב תְּכֵלֶת וְאַרְגָּמָן תּוֹלַעַת שָׁנִי וְשֵׁשׁ מָשְׁזָר מַעֲשֵׂה חֹשֵׁב" (ספר שמות, פרק כ"ח, פסוק ו').

יקב אפוד מייצר כ- 40,000 בקבוקים בשנה של יינות איכות, בדרגת הכשרות המחמירה ביותר.



ארץ ייצור
ישראל
אחוז אלכוהול
14%
זני ענבים
קברנה סוביניון
כשרות
כשר למהדרין