טל 2018 TAL יין רוזה, קברנה סוביניון, גראנש, קריניאן, ישראל, 13% אלכוהול, כשר למהדרין. ממסך של 50% קברנה סובניון, 40% גראנש, 10% קריניאן. ממסך ייחודי זה הוא פרי יצירתם של דוד סויסה ומקסים גמארד, שנוצר תוך שמירה על שיטת ייצור מסורתית וקפדנית בכל שלבי הייצור וביטוי לטרואר הישראלי. זהו יין קליל, בעל צבע ורוד-סלמון, ארומות משכרות של פירות טרופים ופרחים לבנים, טעם מרענן המזכיר פירות הדר ואפרסקים, עם סיומת בינונית מרשימה. מתאים לכל סיטואציה וכמלווה לארוחות קלות. מומלץ להגיש בטמפרטורה של 6-8 מעלות.


99 


תיאור מוצר


יקב אפוד EPHOD WINERY

קב אפוד נוסד בשנת 2015 ע"י איש היין הוותיק והמוערך דוד סויסה. סויסה בעל ניסיון עשיר של שני עשורים בייצור יינות בדרגת "גרן קרו", ביקבים בעלי מוניטין עולמי בחבל בורדו, שבצרפת.

בשנת 2014 עלה דוד לישראל עם משפחתו ועם חזון לייצר יין ישראלי איכותי, תוך יישום שיטות הייצור המסורתיות שרכש במרוצת השנים בבורדו. כצעד ראשון החל דוד לחקור את אזורי גידול היין בישראל על מאפייניהם השונים והייחודיים. לאחר שמצא את האזורים, הכרמים, והאנשים המתאימים, הגשים את חזונו, והקים את יקב אפוד בו מיוצרים יינות המבטאים בצורה האופטימלית את אופיו, ניסיונו ואת הטרואר הישראלי הייחודי.

משמעות השם אפוד מתייחס לפריט הלבוש של הכהן הגדול  "וְעָשׂוּ אֶת הָאֵפֹד זָהָב תְּכֵלֶת וְאַרְגָּמָן תּוֹלַעַת שָׁנִי וְשֵׁשׁ מָשְׁזָר מַעֲשֵׂה חֹשֵׁב" (ספר שמות, פרק כ"ח, פסוק ו').

יקב אפוד מייצר כ- 40,000 בקבוקים בשנה של יינות איכות, בדרגת הכשרות המחמירה ביותר.

ארץ ייצור
ישראל
נפח
750 מ"ל
אחוז אלכוהול
13.2%
סוג יין
רוזה