ירדן כרם בראון מבציר 2015 מציג מאפיינים ארומטיים של פירות אדומים ושחורים בשלים, לצד רמזים של עשבי תיבול, אדמה, עשן, פרחים ועץ אלון צרפתי. זהו יין ממסך מכרם יחידני מורכב ואלגנטי, מלא גוף ובעל סיומת ארוכה ומענגת.


289 


תיאור מוצר


על היין


בעוד שמפתה לשתות את היין עם צאתו, בעודו צעיר יחסית, ירדן כרם בראון 2015 ימשיך להשתפר בבקבוק בשנים הקרובות וישמור היטב על תכונותיו במשך עשור ויותר משנת הבציר.
 
יין כרם יחידני זה מיוצר משילוב של 70% קברנה סוביניון, 19% סירה ו-11% פטי ורדו אשר גודלו בכרם בראון. הכרם אשר ממוקם בצפון רמת הגולן, נמצא בגובה של 1,040 מטר מעל פני הים. אחוז כל אחד מהזנים ביין משקף בדיוק את היחס הנטוע שלהם בכרם ונותן נקודת מבט ייחודית על כרם בראון.
ירדן כרם בראון 2015 מיוצר כיין ממסך בפעם השנייה בסדרת יינות כרם יחידני של יקב רמת הגולן.
היין התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.
 
יין נפלא לארוחות חגיגיות, ירדן כרם בראון ילווה נהדר מנות מרשימות כמו ביף וולינגטון, סטייק טומאהוק על הגריל, או צלעות טלה עסיסיות עם פסטו כוסברה.
 

על אזור הגידול

הגליל הוא אזור הגידול הצפוני ביותר בישראל ונחשב הטוב ביותר לגידול ענבי יין. בתוך אזור גידול זה, רמת הגולן היא החלק בו הטמפרטורות הן הקרירות ביותר והענבים באיכות הגבוהה ביותר. הכרמים על רמה וולקנית זו גדלים מ 400 מטר ועד 1,200 מטר מעל פני הים והגבוהים שבהם פוגשים שלג בחורף.
יקב רמת הגולן ממוקם בעיר קצרין אשר במרכז הגולן.
ארץ ייצור
ישראל
בציר
2015
סוג יין
אדום יבש
זני ענבים
סירה, פטי ורדו וקברנה סוביניון
אחוז אלכוהול
15%
נפח
750 מ"ל
יקב
רמת הגולן