Feigling - פיג’לינג הוא משקה חריף המשלב וודקה עם תמצית תאנים. המשקה בעל טעם מתקתק. אפשר לשתות בצ’ייסר או בשילוב בקוקטיילים


69.90 
  • משלוח: 


תיאור מוצר


ליקר פיג'לינג מיוצר מוודקה סופר פרימיום בשילוב תמצית תאנים שמקורן באגן הים התיכון. בתהליך הייצור עוברת הוודקה זיקוק פחמי משולש ולאחריו מושרות בה התאנים הטריות יחד עם מגוון פירות הכולל: סברס, תפוח, אפרסק, אגס ופסיפלורה, תהליך זה יוצר משקה עשיר בטעמים המחליק בגרון בקלילות. ייחודו של המשקה לא רק בטעמו אלא גם בעיצובו הצעיר.

קְלַיְינֶר פַיְיגְלִינְג (בגרמנית: Kleiner Feigling, "פחדן קטן", משחק מילים עם המילה הגרמנית לתאנה, Feige; בעברית ישראלית נקרא על פי רוב פִיגְ'לִינְג) הוא משקה וודקה בטעם תאנים המכיל כ-20% אלכוהול, שמיוצר על ידי חברת BEHN הגרמנית שהוקמה בשנת 1892. החברה החלה לייצר את המשקה, שזוכה להצלחה גדולה בעולם, בשנת 1992. הפיג'לינג מיוצר מוודקה סופר פרימיום באיכות מעולה בשילוב תמצית תאנים מובחרות שמקורן באגן הים התיכון. תהליך הייצור ייחודי ובו עוברת הוודקה זיקוק פחמי משולש ולאחריו מושרות בה התאנים הטריות יחד עם מגוון פירות הכולל: סברס, תפוח, אפרסק, אגס ופסיפלורה, תהליך זה יוצר משקה עשיר בטעמים המחליק בגרון בקלילות.


ארץ ייצור: גרמניה | תכולה: 700 מ"ל | אחוז אלכוהול: 20%