רקנאטי ספיישל רזרב - SPECIAL RESERVE הספיישל רזרב של רקנאטי הינו יין הדגל של היקב. לעשייתו חוברים הענבים הטובים ביותר העומדים לרשותנו, חביות עץ האלון הטובות ביותר, תשומת לב קפדנית לכל פרט ופרט והמון אהבה וסבלנות. התוצאה הינה יין הרמוני בעל גוף מלא ועשיר, ולו טאנינים עזים וחומציות מאוזנת המעניקים יכולת התיישנות רבת שנים בבקבוק. ליין ניחוחות שוקולד ושזיף שחור, ציפורן, פלפל שחור ואקליפטוס, המשתלבים היטב בטעמי פירות היער הבשלים שבו, ומובילים לסיומת ארוכה וקטיפתית.


170 220-22.73%


תיאור מוצר


הרכב זנים: בלנד המשתנה מבציר לבציר אך מבוסס תמיד על זנים ים-תיכוניים וזנים בורדולזים קלאסיים.
אופן הפקת היין: עם הגעת הענבים ליקב הם מופרדים מהשדרות ונמעכים בעדינות. לאחר תסיסה במיכלים וסחיטה, מעבירים את היין לחביות חדשות מבורגון. במהלך חודשי ההתבגרות הראשונים נשמרת תוצרת כל כרם בנפרד. לאחר מכן, נערכת סדרת טעימות על מנת להחליט על הרכב ה"בלנד" המורכב מהחביות המצטיינות והבולטות ביותר באיכותן בכל שנת בציר. בסיום הרכבת ה"בלנד" מוחזר היין לחביות בהן הוא יתבגר לתקופה בת 18 חודשים. על מנת לשמר את טעמיו הייחודיים בוקבק היין לאחר סינון גס בלבד והוא מוכן לשתייה כבר כעת, אולם יתבגר היטב בבקבוק במהלך העשור הקרוב. ספיישל רזרב אדום הינו יין הדגל האדום של היקב וככזה הוא מיוצר רק בשנות בציר משובחות.
רשמי טעימה: ספיישל רזרב אדום הינו יין בעל גוף מלא ועשיר ולו חומציות גבוהה ומאוזנת המעניקה יכולת התבגרות לאורך שנים. ליין ניחוחות שוקולד ופירות יער, פלפל שחור ותבלינים ים תיכוניים.
אלכוהול: 14%
כרמים: קדמת צבי