Johnnie Walker Red With Cradle 3LT ג'וני ווקר רד לייבל, הוא וויסקי סקוטי בלנדד, בעל טעמים חזקים מאד שנקרא אולד היילנד סקוטש ועורבב רק מוויסקים שיוצרו בהיילנדס. מארז מושלם למתנה


380 399-4.76%


תיאור מוצר


וויסקי ג'וני ווקר רד לייבל,  וויסקי סקוטי בלנדד,  מותג הוויסקי הנמכר ביותר בעולם. ג'ון ווקר היה סוחר בעל חנות מקילמרנוק בדרום מערב סקוטלנד אשר קנה ומכר וויסקי דרך חנותו. ווקר ערבב וויסקי ששווק תחת שמו.


ב-1893 קנו בניו של אלכסנדר ווקר את מזקקת הסינגל מאלט המפורסמת קארדו אשר באזור הספייסייד הסקוטי כדי ליצור המשכיות ואחידות בהספקת הוויסקי שלהם, ואכן המאלט הנפלא של קארדו עדיין עומד במרכז הבלנד של ג'וני ווקר עד ימינו אנו. אלכסנדר העשיר והעמיק את טעמי הוויסקי על ידי הגדלה של מספר הוויסקים המעורבבים בתוך הבלנד.
רק ב-1908 צייר טום בראון את הלוגו המפורסם של האיש הצועד  שהוא כיום אחד הלוגואים המזוהים ביותר בעולם. באותה שנה נוצרו גם התווית האלכסונית והבקבוק המרובע שיצרו את תדמיתו של הוויסקי הראשון שפרץ גבולות והיה לוויסקי הראשון שנהפך למותג גלובאלי.

טעמו של ג'וני ווקר רד לייבל תופס את טעם המסורת הסקוטית. יש לו טעמים עשירים ואופי חלק ומאוזן הנובע מהשילוב בין המאלטים החזקים מהאיים עם המאלטים המתוקים מההיילנדס.
ארץ ייצור
סקוטלנד
ארץ יצור
ג'וני ווקר
אחוז אלכוהול
40%
נפח
3 ליטר