אלכוהול למסיבת רווקים/ות בפתח תקווה

מסיבת רווקים/קות נועדה לציין את המעבר מחיי הרווקות לחיי הנישואין, ואין כמו ערב בו מתכנסים כל החברים לחגיגה רוויה באלכוהול משובח, אוכל טעים ואטרקציות נוספות. בעוד נשים מתכננות לפרטי פרטים את מסיבת הרווקות, בקרב הגברים מדובר בהפקה יחסית קלה ומהירה. כל שעליהם לעשות הוא לבחור מיקום, לדוגמה לופט, וילה יוקרתית עם בריכה, צימר בצפון, או בית של אחד החברים, מארגנים רשימת מוזמנים, ורוכשים הרבה אלכוהול למסיבת הרווקים או הרווקות שלכם, נתחי בשר עסיסיים, חטיפים ומוצרי מזון נוספים. 

איזה אלכוהול מתאים למסיבת רווקים?

הפעלות למסיבת רווקות או רווקים נעשות במקרים רבים עם אלכוהול. לאחר ארגון מקום למסיבה יש לרכוש אלכוהול למסיבה, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי כדי לרכוש אלכוהול איכותי בכמות מספקת לאירוע הפרוע. בדיוק כפי שרוכשים אלכוהול לחתונה כדי לשדרג את האווירה והשמחה, כך עליכם לנהוג בעת בחירת אלכוהול למסיבת רווקים. 

כמה אלכוהול לקנות למסיבת רווקים?

מכיוון שאתם לא ברמנים מקצועיים שיודעים להעריך את כמויות האלכוהול הדרושות לחתונה, לאירוע או למסיבת רווקים, כדאי להתייעץ עם מומחים שלנו על מנת לקבל ייעוץ והמלצות לגבי סוג המשקאות למסיבה והכמות הנדרשת. אין טעם לרכוש יותר מדי בקבוקים מאחר ומדובר בהוצאה כבדה ובאירוע חד פעמי, לכן כדאי להיצמד לרשימה, ואם אתם חובבי אלכוהול תוכלו לרכוש מעל הכמות שהומלצה עבורכם, כך תבטיחו כי כל האורחים במסיבת הרווקים שלכם יהנו ולא יחסר להם אלכוהול. 

לנוחיותכם הכנו עבורכם חבילות אלכוהול מוכנות למסיבות רווקים או למסבית רווקות המותאמת לאירוע ממוצע של 8-12 אנשים . 


חבילת אלכוהול מסיבת רווקים

חבילת אלכוהול למסיבת רווקות


חבילת אלכוהול מסיבת רווקיםלמעבר לחבילה לחצו על התמונה

חבילת אלכוהול מסיבת רווקותלמעבר לחבילה לחצו על התמונה


מעוניינים בחבילה מותאמת אישית עבור האירוע שלכם? 

חייגו עכשיו: 050-676-2681  או שלחו לנו הודעה בדף הפייסבוק שלנו

וקבלו הצעה משתלמת מהמומחים שלנו!